2013. március 29., péntek

12.fejezet.


/Gina/

Ashley felment és Harry egyből utána ment-Ezt furcsáltam mert tudtam hogy nem lessz jó vége mivel Ash szerelmes Harryibe.
Próbáltam nem törődni a helyzettel de idegesített,hogy mi lesz ebből így leültem a fiúk mellé és nekiálltunk x-boxozni.
Louis volt az ellenfelem aki simán levert a játékba.Mikor lejátszottuk a játékot ugy döntöttem hogy megnézem mit csinál 
Harry,de pont mikor indultam volna fel ő is akkor jött le.
Látszott rajta hogy piros az arca piros a haja kócos és a ruhái gyűrödtek,és persze mire tudna az ember rögtön gondolni 
a legrosszabbra.Oda mentem hozzá és megkérdeztem tőle:
Miért rohantál rögtön Ahley után?.-Kérdeztem tőle idegesen és a szemem be volt könnyezve.
Mondjuk azért mert nem tudta hogy hol van a Wc?.-Mondta Harry zaklatottan.
De kb 30 perce mentél fel annyi időbe telt megmutatni hogy hol van az a rohadt wc?.-Mondtam neki nagyon nagyon mérgesen.
Figyelj ha nem bízol bennem akkor szerintem hagyjuk ezt az egészet,és ha tudni akarod amíg ő wc-n volt én addig megnéztem 
a twitteremet.-Mondta nekem kiabálva.
Jaj Harry ne haragudj nagyon ki vagyok mostanában és elhiszem hogy twittereztél.-Mondtam neki negyon félénken és vékony hangon.
Jol van azt hittem már hogy nem hiszel nekem amúgy is mit akarnék én Ahley-től nem jön be nekem..-Mondta Harry és mikor éppen 
hogy kiejtette a száján a mondtatot jött le Ashley és Harry megfordult és egymásra mosolyogtak.
Ashley gyere ide.-Szoltam neki hangosan.
Mit csináltatok fenn ketten?.-kérdeztem tőle is meg mit Harry-től.
Mit csináltunk volna szerinted?.-Kérdezte Ashley.
Csak nagyon fura nekem hogy 5 percel késöbb jössz le mint Harry..-Mondtam neki.
Jaj ugyan már Gina elmondtam,de akkor elmondom mégegyszer,Ashley-nek megmutattam hogy hol a wc mert
el kellett neki menni és én addig megnéztem a twitteremet,mit nem lehet ezen megérteni.-kiabált Harry.
Jol van már csak Ashleytől is megkérdeztem miért vagy ennyire ideges?.-kérdeztem tőle.
Hát szerintem te is nagyon ideges lennél ha azt kérdezném hogy például mit csináltatok Niall.-al?
Mind egy én hazamentem...Sziasztok.-odamentem a srácokhoz és elköszöntem tőlük is.
várj hazaviszlek mondta Niall.
Jaj nem kell hazatalálok mondtam neki szomorúan.
Niall nem hagyta annyiban mikor kimentem az ajtón jött utánnam Niall és vonszolt be a kocsijába.
Na jolvan hazavihetsz,legalább elmondom  a bánatom.
Tudod nekem mindent elmondhatsz.-Mondta Niall és adott egy puszit az arcomra.
Beült Niall az autóba és elindult az autóval,nha mond el mi a bánatod..-Mondta Niall.
Hát az hogy mikor Ashley mondta hogy el kell menni a wc-re Harry rögtön utánna szaladt és csak
 30 percre rá jöttek le és persze az ember rögtön a legrosszabbra tud gondolni,és nekik erre az volt a válaszuk hogy amíg Asley
wc-n volt addig Harry a twitterét nézte,és persze Ashley most sem jött haza hanem ott maradta a többiekkel.....
Hát erre nem tudom hogy mit mondjak.-Mondta Niall


/Harry/

Jaj de jo hogy elment végre Gina,már nagyon kivagyok tőle,de tudod még nem hagyhatom ott hogy nehogy valami 
kiderüljön hogy te és én...Tudod.
Hát persze de azért valamilyen szempontból sajnálom mert azért csak a testvérem..-Mondta Ashley.
Nem jössz fel a szobába?.-Kérdeztem tőle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése