2013. március 24., vasárnap

9.fejezet.


Mondtam Harrynek..
És miért baj az?
Hát mert így  kevés ideig lehettünk együtt.-Mondtam Harrynek szomorúan.
Jaj hát majd szombaton talizunk,a srácokkal 11 ig koncerten vagyunk és utánna,mehetünk a moziba.
Ash,akkor neked úgy jó hogy amíg mi Ginával a moziba vagyunk addig te a srácokkal partyztok..-Kérdezte Harry
Jaj hát nagyon jó az úgy,de utánna jöttök ti is,ugye?
Persze persze..-Mosta HarryAsnek.
A házunk elé értünk sajnos.
Szia Harry köszönt el Ash Harrytől.
Szia Ashley.
Nah én megyek köszönjetek el egymástól.
Szia Cica vigyázz magadra.-Mosta Harry.
Szia te is nagyon vigyázz magadra.
Szerinted is nagyon fura Ash.-Kérdezte Harry Ginától furán.
 Hát nem tudom nekem is egy kicsit fura de szerintem azért mert ugye beléd nagyon szerelmes és ugye mi most járunk és ez lehet hogy egy kicsit megviseli,reméljük hogy semmi komoly nem lessz.
Hát reménykedjünk.
Nah szia.-Megcsókoltam és elköszöntünk.
Szia anyu apu.-Köszöntem nekik.
Szia kicsim.-Köszönt apu
milyen volt a napotok?.-Kérdezték anyuék.
Hát tudjátok olyan átlagos.
Mindjárt mondok nektek valami nagyon vicceset csak felviszem a táskám.
Felvittem a táskám és visszamentem a nappaliba hogy anyuéknak elmondjam:
Képzeljétek el hogy  első óránk  Biológia  óra volt bejött a tanár és ő a kedvenc tanárunk és mindig megkérdezi hogy milyen volt  a hétvégénk és mindenki nagyon nagy csödbe volt,a többiek mondogatták hogy mondjam már el mondjam már el,de én nem akartam elmondani és most jött az hogy a tanárnő is kérdezgette hogy mit kellene elmondani,én meg mondtam neki hogy áhh semmi eksztra.Jaj Gina bízz bennem nem mondom el senkinek,mondta a tanárnő.Én meg erre mondtam neki jol van tanárnő de tényleg ne mondja el senkinek,mondtam neki.És elkezdtem neki mondani,hogy ugye ismeri az One Direction együttest,na és ha minden igaz Harry vel járok.Erre a tanárnő felkelt a székéről és elkezdtett szó szerint ugrálni örömében és erre mondta  hogy ezt nem hiszem el a kedvenc együttesem.


Nah és naggyábol ennyi volt anyu  apu.
Nah hát ez elég nagy volt hogy a tanárnő körülbelül olyan 40 éves éa sz One Direction tini együttesbe bele van bolondulva.
Gina szolj Ashnek hogy ebéd.

Felmentem Ash szobájába és szoltam neki hogy jöjjön le ebédelni.
jólvan megyek csak vissza írok valakinek.
Csak nem pasinak?.-kérdeztem tőle viccesen.
Jaj Gina maradj már,és menj ki a szobámból és mond megy anyunak hogy nem vagyok éhes.
Ashley most mit mondtam ezzel rosszat?.-Kérdeztem tőle mérgesen.
Semmit menj ki most.
Jol van szewasz.-és becsaptam az ajtót.
Lementem a lépcsőn és mondtam anyuéknak:
Anyu nem tudod hogy mi baja van Ashley nek?
Miért mi baja van ? .-Kérdezték anyuék
Hát az hogy bementem a szobájába és szóltam neki ,hogy Ash gyere le ebéd van,erre ő mondta hogy mindjárt  csak vissza ír valakinek,én meg mondta neki hogy csak nem pasinak írsz?És ő erre valamiért nagyon mérges lett mert mondta hogy azonnal menjek ki a szobájából és hogy mondjam meg neked hogy nem kér ebédet.
Nah már meg mi baja lehet?.- kérdezte apu.
Hát és  én szerintem az lehet a baja,hogy én Harry vel járok és ő nagyon szerelmes bele és ez szerintem most nagyon megviseli hogy eggyütt  lát minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése