2013. március 21., csütörtök

8.fejezet.

Akkor már én is megyek.-mondta Ashley.
Megfürödtünk,és mindenki elaludt.

Hétfő reggel.


Gina kelj már fel mert elkésünk.- rángatott Ashley ki az ágyból.
Jolvan megyek már nyugi.
Felöltöztem és elindultunk  a suliba.Mikor beértünk mindenki nekem esett és kérdezősködött.
Úr isten komolyan az One Direction Harry ével jársz.
Hát még csak kialakuloban van,de mondhatom hogy igen.
Hát gratulálunk és öleltek át.
Ashley vel mi van olyan szomorú.-Kérdeztég a barátnőim
Hát az az igazság hogy ő neki az One Directionból Harry tetszik és én most pont vele járok és ez nagyon megviseli.
Reméljük semmi komoly nem lessz.
Hát én is.


Becsöngedtek Biosz órára.A biosz tanárunk a legkedvesebb.

Nos gyerekek hogy telt a hétvégétek?.-kérdezte a tanár.
Hát nagyon jól.-Mondta mindenki mosolyogva.
Na és veletek Gina?.-Kérdezte a tanárnő(mi vagyunk a kedencei)
Hát tanárnő olyan átlagos.
Jajj Gina mond már el.-Mondták a többiek.
Pssszt...-Kicsit mérges voltam mert nem tudom hogy Harry titokban e akarja tartani.
Nah mond Gina.
Jajj hát semmi izgalmas.
Nah hogyha a többiek ilyen izgatottak akkor valami jó dolog lehet.
Na jó elmondom,de megkérek mindenkit hogy senkinek se adja tobább.
Jojo csak mond már.
Nah szoval az az igazság hogy járok Harry Styles el.
Ez komoly?.-Kérdezte a tanár.
Hát igen,miért maga ismeri őket?.-Kérdeztem egy kicsit furán.
Hát hogyne az a kedvenc eggyüttesem..-Felált a tanár és örömében elkezdett ugrálni.
De tanárnő kérem ne mondja el senkinek mert még nem hivatalos.
Jaj persz bizhatsz bennem ..


Kicsöngettek.
Nagyon jo volt ez az óra mert nem is tanultunk.
Már nagyon hazaakarok mennki mondta Ashley.
Nyugi már csak négy óra és megyünk


Haza fele indulunk.

Elindultunk gyalog és haljuk hogy dudál valaki..-Harry volt az.
Odaszaladta és megcsokoltam.
Ashley gyere kiabáltam neki hazavisz  minket Harry.
Jolvan megyek.
Beültem a kocsiba Ash még nem ért oda addig mindta Harrynek hogy nagyon nagyon szeretlek és megcsokoltam.Ő viszonozta az érzelmeket.
Harry megcsokolt és utánna pont beült Ahs.
Szia Harry mondta Ashley.
Szia Ashley,hogy vagy?.-Kérdezte Harry
Nagyon jól és te?.-Harry
Köszi jól.
Az a baj hogy közel lakunk a sulihoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése