2013. március 3., vasárnap

2.fejezet.:)

Jaj de jo végre itt van.-Mondta Ashley
Kimentem átvettem a pizzát és leültünk enni.Evés közbe valahogyn szóba jött az One Direction holnapi koncertje.
Ashley elkezdi,hogy-úr isten már csak egy nap van és megyünk az One Direction koncertre.
Én meg mondom hogy-ahha biztos.Nem vagyok annyira oda értük.
Jajj már nem halsz bele-Ashley
jojooo.
Miután megettük a pizzát elmentem lefürödni addig Ashley valamilyen filmet nézett.
Jöhetsz fürdeni kiabáltam le neki mert én készen voltam.
Okéé megyek csak megnézem  a filmet még kb van belőle  20 perc.-Ashley
Jolvan mind egy én megyek aludni,de hallod holnap akkor nem megyünk suliba.-mondtam Ashley-nek ez legalább egy jó ok arra,hogy ne menjünk a suliba.
Oké én nem bánom,legalább akkor holnap aludhatunk sokáig.-Ashley
Ashley is elment lefürödni és utánna ő is ment aludni.


***

Reggel 11:00

Jo reggelt Ashley.Mondtam neki egy kicsit nyűgösen.
Jo reggelt nekedis.-Mondta Ashley
Hogy aludtál?-Pont egyszerre kérdeztük.:)
Jol mondtuk egymásnak
Nah akkor este a koncert már alig várom-Ashley.
JaJa,de milyen ruhát kéne felvennünk-kérdeztem már egy  kicsit ráhangolódva az estére.
Erre Ashley mondta,hogy.-Hát nem tudom de valami nagyon nagyon csinit mert ki tudja,hogy mi lessz az este.
Jojo de hallod ne menjünk el a fodrászhoz?
Dee ez nagyon jó ötlet lenne akkor vehetnénk valami új ruhát is az estére.-Ashley.
Akkor reggelizzünk meg és menjünk.
Megreggeliztünk és elmentünk a város legjobb fodrászához.

Gina haja.


Ashley haja.



Elég sokat időztünk a fodrásznál nah de mindeggy ez a nap erre van szánva.
Most indulunk  ruhát venni.
Bementünk egy ruhaüzletbe és annyira jo ruhák voltak,hogy meg is tudtuk venni a ruhákat.
Hazamentünk és nagyon meglepődtünk.
Anyuék otthon voltak.
Hát ti hol voltatok?Nem suliba lenne a hejetek?.-Kérdezték anyuék mérgesen.
Hátt......hebegtünk habogtunk,és utánna mondtam.-Hát az az igazság hogy kaptunk 2 db koncerjegyet mára az One Direction koncertre és nagyon el szeretnénk menni és fodrásznál meg ruhát vettünk estére.
Azt tudni kell hogy mi apuci kicsi lányai vagyunk.Ugy hogy bizti hogy elengednek
Hát Egye fene elmehettek de nagyon vigyáztok egymásra.-Mondta apa
Jaaajjjjj köszönjük szépen sikítozva kiabáltuk
Anya annyira nem volt oda az ötletért de azt mondta ős is mint apa.
Ránéztünk az órára és mondtuk,hogy már 7:00 van?Úr isten készülődjünk.
megfürödtünk de a hajunkra nagyon kellet vigyázni
Utánna felöltöztünk.

Gina ruhája.



Ashley ruhája.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése