2013. március 5., kedd

5.fejezet

Ja és hol van Ash?
Alszik a srácokkal a vendégszobában-Mondta Zayn huncuttan.
Ja jo azt hittem már hogy hazament.
Nem dehogy is,nem is engedtük volna el,amugy mit reggeliznézek mert akkor elmegyek a boldba.
Hát..ha már te fizetsz...-Nagyon nagy mosoly
Gofri nutellával.
Jojo akkor megyek is a boltba.
Jo szia és köszi.
Kopp kopp...-Kopogtat valaki a szobaajtónkon miután Zayn elment.
Gyere be nyitvavan.Liam volt az.
Sziasztok.-Mondta Liam  álmos fejjel.
Szia mond.
Á semmi csak mondom benézek mert a másik szobába visítoznak a nevetéstől.
Ahha.
Mit reggelizünk.-kérdezte Liam.
Zayn most ment el a boltba.Gofrit nutellával reggelizünk.Az jo lessz?
Igen persz nagyon szeretem.
Nah akkor megyek felöltörök valami normális ruhába,ti is öltözzetek fel és lent találkozunk-Liam
Oké.
Kifelé kifelé....-Kiabált Liam be a vendégszobába ahol Asley ék voltak.
Jol van megyünk.Ash-ék
Harry lefürödhetnék?.
Igen persze a szekrénybe találsz törölközőt és onnan meg már tudod hogy mi hol van.
Oké köszönöm,de be ne gyere te kis huncut.-Mondtam neki mosolyogva.
Nem nem olyannak ismersz te engemet?
Á nem is tudom.
Bementem a fürdőbe,kiengedtem a vizet a kádba jo sok habbal és beleültem,épp hogy beleültem be jött Harry.
Hé nem meg  mondtam hogy.....befogta Harry a szám és megcsokolt.Utánna nem is törödtem semmivel csak azzal hogy élvezzem a finom csokját.
Miután megcsokolt kiment és megtörölköztem és felvettem a melltartót és a bugyit.
Ki kellett mennem a fürdőből mert kinn voltak a ruháim.
Ohhhh de csini valaki.-Mondta Harry nagyon cukin.
Jaj nem is,nagyon nagyon csunya vagyok.
Hé ezt meg ne  haljam még egyszer,mert te nagyon is szép vagy.
Jo jo ha te mondod.
Nah azért.
Felöltöztem utánnam Harry is lefürdött és felöltözött,lementünk a konyhába és mindenki ott volt már az asztalnál,meg már a kaja is készen volt.
Jaj de jo hogy jöttök már éhen halunk.-Mondták a többiek
Jol van már csak  lefürödtünk.
Ohh csak nem eggyütt?Ash
Na még azért  még nem tartunk ott.
Olyan jo volt tegnap a csokod.-Mondta Harrynek Ashley gunyosan.
Hogy mi?Kérdeztem kicsit kiborulva.
Á semmi,csak tegnap miután te felmentél elkezdtünk üvegezni és az volt a feladatom hogy Ash nek adjak egy puszit az arcára,és Ashley meg annyira be volt rúgva hogy elszalatt vele a ló és megcsokolt,én utánna leordítottam a fejét és felmentem  melléd az ágyba aludni.
Ez biztos?-Kérdeztem bizakodva.
Igen  biztos,és elnézést kérek hogy ezt a feldatot adtam,de nem tudtam hogy ti jártok.-Mondta Zayn letörödten.
Megcsokoltam Harryt,és mondtam neki hogy ilyet ne csinálj többet.
Oké megigérem.
Csak egy nagy csattanást hallottunk-Ashley fellökte a széket és felrohant a lépcsőn
Ash Ash.-Kiabáltam utánna.
Hagyjatok békén.-Bement a szobába és becsapta az ajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése