2013. március 27., szerda

10. fejezet.

mérges lett mert mondta hogy azonnal menjek ki a szobájából és hogy mondjam meg neked hogy nem kér ebédet.
Nah már meg mi baja lehet?.- kérdezte apu.
Hát és  én szerintem az lehet a baja,hogy én Harry vel járok és ő nagyon szerelmes bele és ez szerintem most nagyon megviseli hogy eggyütt  lát minket.


Gyorsan megebédeltem és felmentem megírni a házimat. Leültem a matekkönyv elé de nem értettem belőle semmit. Kit érdekel az hogy mennyi 'xy' értéke. Egyáltalán minek tanulunk matekot ha nem leszek matematikus? Megírtam nagyjából a házit és lementem inni. De ahogy leértem megláttam göndör hajú barátomat. Mit keres ő itt?- ez a gondolattal indultam inni mivel azért jöttem le.
Szia.- köszöntem és, odamentem és megcsókoltam.
Szia.- köszönt és, most már tényleg mentem inni.
Hogy-hogy itt vagy?- kérdeztem és szembeálltam vele.
 Öhm..hát.- kezdett el nekem itt dadogni.
Valami történik itt. Ash egy pasit vár hogy írjon és most fent ideges állítólag. Harry pedig idejött hozzánk és itt dadogott nekem amikor megkérdeztem hogy mit akar tőlem.
Esetleg az igazat mond.- mondtam neki és odamentem elé.
Azt akartam kérdezni tőletek hogy átjöttök hozzánk?- kérdezte és megfogta a kezemet.
Felőlem menj fel beszélni Ashleyvel mert összekaptunk nem rég.
Gyorsan felszaladt az emeletre Harry én meg leültem a kanapéra.

/Ashley/

Gina megint felidegesített. Nem mondtam el hogy kinek az üzenetét vártam mivel Harry írt és visszaírtam neki és az Ő üzenetét vártam. Egy ideig ültem a laptop előtt és twittereztem mikor kopogtak.
Gyere.- mondtam és Harry dugta be a fejét.
Szia.- köszönt és egy ezer wattos mosoly jelent meg az arcán.
Szia.- köszöntem meglepetten.
Nem jöttök át ma hozzánk?- kérdezte és idejött mellém.
Felőlem.- mondtam és letettem az asztalra a laptopomat.
Visszaültem mellé és ő megcsókolt. Váratlanul ért de visszacsókoltam és ez feltűnt neki is. Eltoltam magamtól mivel nem akarom hogy a tesómnak feltűnjön hogy sokáig ketten vagyunk fent.
Menjünk le.- mondtam és kinyitottam az ajtót.
Harry követett és mikor leértünk Gina az tv-t nézte és valamilyen szappanopera ment.
Mit nézel?- kérdeztem és elhúztam a számat.
Marichuyt.- mondta és kikapcsolta a tv-t.
Felöltöztünk és mentünk Harry kocsijához. 20 perc alatt odaértünk a One Direction házhoz és kiszálltunk a kocsiból. Harry ment előre kinyitotta nekünk az ajtót és a srácok idejöttek köszönni. Leültünk a kanapéra és beszélgettünk semleges dolgokról.  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése