2013. március 7., csütörtök

6.fejezet

Felszaladtam a lépcsőn és bementem a szobába Ashley-hez.
Asley mi baj van?-Kérdeztem tőle kíváncsian.
Semmi.-Mondta zokogva.
Na nekem ne mond hogy semmi bajod mert elég jól ismerlek ahoz.
Jo elmondom.
Nah szóval az van hogy mikor erősködtem hogy menjünk el a koncertre az azért volt mert az eggyik fiúba bele vagyok szó szerint zúgva.
És ezzel mi baj?
Hát az hogy Harry az és most te vele jársz.
Jaj ha ez a baj akkor nem járunk ha neked ez baj-Mondtam egy kicsit csalódottan.
Jaj dehogy is majd valahogyan átvészelem.
Jo de ha valami baj van csak szólj.
Minden rendben?.- jött be Zayn.
Igen persze.
Ashey visszament a konyhába a srácokkal reggelizni és mindenkitől bocsánatot kért a történtekért.
Psztt.-Zayn.
mond!
Gyere egy kicsit.-Mondta Zayn nagyon halkan amikor épp indultam volna le a lépcsőn.
Mi baja van Ashley-nek?
Gyere elmondom de senkinek egy szót se mert nem akarom hogy valami baja legyen.
U ekkora a baj?
Hát kinek mekkora.-Mondtam neki.
Nah szóval az van hogy a koncertetekre kaptunk 2 db jegyet és mondta Ash hogy menjünk el mert hogy nagyon jók vagytok,ami persze igaz,na és Ashley szerelmes Harrybe és én ugye ha minden igaz járok vele és ez nagyon felzaklatta.
U az nem jó,nah majd valahogy eltereljük a gondolatait.
Gyertek már.-Kiabáltak a Srácok lentről.
Megyünk már.
Pszt ezt el ne mond senkinek oké?
Dehogy is bennem megbízhatsz.Nah menjünk le.
Haljátok nem nézünk meg valami filmet.-Kérdezte Nail.
Ú hát az az igazság hogy nekünk lassan mennikell mert délután 01:00.
Hát kár de majd máskor akkor bepótoljuk.
Jhaa.-Mondta Ashley végre egy kicsi mosollyal a száján.
Nah de akkor mi megyünk is.
Ashley menj nyisd kia a kocsit mindjárt megyek.
Oké sziasztok.-Köszönk el mindenkitől Ashley.
Nah szia Harry.-Odamentem Harryhez és miután Ashley kiment megcsokoltam,azért akkor mert nem akartam hogy Ashley nek fájjon.
Szia Gina.-Megcsokolt ő is és mondta hogy majd este felhív.
Nah sziasztok elmentünk.
Sziasztok kiabálták utánnunk ezek a bolondok.
Beültem a kosciba és elindultunk.
Figyelj Gina nincs semmi baj hogy a Harryvel jársz nehogy ezért ne járjatok,majd jön valami másik pasi, vagy ki tudja hogy kivel fogok összejönni a srácok közül,lehet hogy egy pár napig depis leszek de ezzel ne törődj..
Oké,de ha valami bajod lessz én komolyan mondom hogy kinyírlak-Mondtam neki viccesen.
Oké megigérem.
 
***

Otthon..
 
 
Sziasztok.-Köszöntünk be apuéknak.
Sziasztok milyen volt a koncert?.-Kérdezték apuék kíváncsian.
Hát nagyon jo volt nagyon tetszett mind kettőnknek,annyira tetszett hogy összehaverkodtunk koncert elött a srácokkal,és a koncert után átmentdünk az eggyik bandataghoz.
És tetszik valamelyik Gina?-Kérdezte anyu
Hát igen anyu,úgy hívják,hogy Harry és ha minden igaz járunk.
Az jó.és neked Ashley?
Hát én még nem,nah de felmegyek a szobámba megírom a házim.
Felment Ashley.
Jaj kislányom mondok neked valamit.
Mond anya.
Tudod hogy hogy ismeredtünk meg apáddal?Elmentünk a barátnőinkel egy buliba és ott elkezdtünk beszélgetni.............
Jolvan anyu ez annyira nem érdekel,ha megbocsátassz én is megyek fel.
Egypillanat mondok valamit,Ha esetleg tudod...tudod..
Nem nem tudom anya mond már.
Na jo azt akartam mondtani ha esetleg lefekszetek egymással védekezzetek oké?Nem akarok már most nagymama lenni.
Jajjjjj anyuu haggy má az ilyenekkel nagyon jol tudod hogy vigyázok az ilyen balesetekre.Na de most már tényleg felmegyek.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése