2013. március 4., hétfő

4.fejezet

Miután megcsokoltam töltött nekem italt és koccintottunk.
Vagy 4 italt megittam Harry-vel és mondtam neki hogy.-Hallod én most ugy be fogok rugni hogy kettőig nem  fogok látni.
Erre Harry.-Hát te tudod de nem lessz belőle semmi baj?
Dehogy holnap délután megyünk haza addig kijozanodok.
Oké.Akkor jöhet a másik ital?-Harry
Persze jöhet többis.-Mondtam vigyorogva.
1 Óra alatt majd egy üveg pálinkát megittunk és most már nagyon kész vagyok.Mikor ittam volna a következőt összeestem és odarohant mindenki hozzám.
Mi bajod?Mibajod?-Kérdezte mindenki rémülten.
ÁÁÁÁ semmi csak berúgtam.
Louis és Nail felvittek Harry szobájába és lefektettek az ágyba.
Jaj nem akarok még aludni még csak most kezdődik a buli..-Alig birtam már beszélni.
Nem.!!!itt maradsz kialszod magad és holnap beszélünk.
Oké.
Szia hogy érzed magad?-Ashley kérdezte Harrytől
Köszi jol és te?-Harry.
Köszi jól.
Ezt rég elakartam mondani nekeded-Ash mondta titokgzatosan Harrynek
Mond!
Hát hogy nagyon bejössz meg minden és hogy nem e lehetne köztünk valami?.-Mondtam kicsit félve.
Hát az az igazság hogy most kialakuloba vagyunk Ginával és nem akarok elrontani mindent.
Ez komoly? Pedig aszt hittem hogy  bejövök neked meg minden.
Nem vagy csunya de a tesoddal most megvagyunk.-Harry mondta egy kicsit zavarodottan.
Oké értem.
JEEEE....Ki akar üvegezni?-Kérdezte Nail kicsit bekábulva.
Megyünk.-Végülis mit veszíthetünk mondta Ashley egy kicsit szomorúan.
leültünk egy körbe és elkezdte Zayn pörgetni az üveget.
Harryre fordult az üveg.
Noss mi iss legyen.-Zayn
Na megvan..Menj oda Ashleyhez és adj az arcára puszit.
Harry odament Ashleyhez és adott az arcára egy puszit.
Ashley be volt rúgva és elszállt vele a ló,Harryt szájoncsokolta miközben Harry nem akarta volna mivel nem akarja becsapni Ginát.
Héé.-Mondta Harry Ashleynek mérgesen.
ÚÚ...ne haragudj nem tudom hogy mi történt  velem.
Figyeljetek felmegyek és lefegszek aludni ki kell üríteni az agyamat.
Felment Harry és utánna A többiek is mentek fel aludni.



***


Reggel 09:00



Szia Gina hogy aludtál?-Kérdezte harri álmos fejjel.
Nagyon jol aludtam csak fáj a felem.
Pfu az enyém is pedig én nem is ittam olyan sokat mint te.-Harry mondta kinyujtott nyelvel.
Rámásztam a hasára és elkezdtem párnával ütögetni.
ÁÁ..sikítoztam mert nagyon csikis vagyok és Harry elkezdett csikizni.
A sikításomtól felkeltettem mindenkit és benyitott Zayn.
Ti meg mit csináltok?-Kérdezte Zayn röhögve.
Á semmit csak lebirkoztuk egymást mondta Harry Zaynek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése