2013. március 1., péntek

Első fejezet(bevezető rész)


Ashley gyere már el fogunk késni az utolsó napról is.- kiabáltam fel a nővéremnek mivel 2 perccel és 10 másodperccel idősebb tőlem.
Megyek már nyugi.- jött le végre. Apuék már elmentek dolgozni így nekünk kellett bezárni mindent. Felvettük a táskánkat és elindultunk a suliba végre.
 10 perc alatt oda is értünk. A terem felé vettük az irányt mivel megint késtünk, mint mindig.
Ash benyitott a terembe és szerencsére még Mr.Smith még nem volt itt. Szerencse mivel engem rühell, mert nem vagyok olyan jó tanuló, mint Ash. Mindenki oda meg vissza van érte, mert a bizonyítványába mindig 1 vagy 2 négyes van többi mind 5-ös. Én meg hát bioszból egy gyenge 2-es lettem matek meg az ilyenek meg 3-as. De a tesi és az angol legalább 5-ös.

***
Utolsó órán vagyunk, ami ofő. Utáljuk őt, mert mindig csak magára gondol. Csak az érdekli hogy-hogy néz ki, meg hogy ne haljon rólunk semmilyen panaszt. 5 perc van még a csengetésig addig jó szünetet, kíván, és hogy mennyire szeret minket. Ja persze.
5…4…3…2…1.- számoltunk vissza és kicsöngettek. Amilyen gyorsan csak tudtam kiszaladtam a suliból és ott vártam a testvéremet. Megláttam, hogy jön csak nem egyedül. Tyler volt mellette és kézen fogva jöttek. Tyler az én volt barátom csak hát megcsalt a suli ’menőcsajával’ Taylorral. Megláttak a picsába. Pedig el akartam menni feltűnés nélkül. Ashley elengedte Ty kezét és rohant hozzám.
 Gina van két jegyem egy koncertre.- Mondta és lengette előttem a két jegyet. Jobban megnéztem és az One Direction jegyek voltak.
És mit csináljak vele.- Kérdeztem
Hát ingyen volt úgy hogy elmegyünk, és nem akarok kifogásokat.- Mondtam neki viccesen.
Jó elmegyek de, ha rossz lesz, akkor e te lelkeden szárad.
Bízhatsz bennem.
És mikor is lesz?
Péntek 10: 00-kor.
Oké.
Miután hazamentünk elterveztük, hogy valamit főzünk de nagyon sok kedvünk nem volt, úgy hogy pizzát rendeltünk.
Mikor jön már meg a pizza? – kérdezte Ashley mérgesen.
Nem tudom de, lassan itt kell lennie, mert már vagy másfél órája rendeltük. –És amint kimondtam a mondatot a számon megérkezett a pizza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése