2013. március 3., vasárnap

3.fejezet

Felöltöztünk,kisminkeltük magunkat és még indulás elött lenne egy apró kérésünk apuéktól.
Apuu.-Mondtam neki vékony hangon és boci szemekkel.
Mond édesem.-Apa
Estére elszeretnénk kérni a kocsit,Igérem vigyázunk rá.
Nem.
Deee apa.-Már majdnem sírok
De vigyáztok rá jó?
Megigérjük hogy vigyázunk a kocsira is meg magunkra is.
Ja és lenne még valami apa.Gondoltam magamban ezt ugy sem fogja megengedni.
Na már meg mit akarsz.
Hát azt szeretném hogy a koncer olyan 4 órás és utánna elmennénk bulizni de, 3 ra itthonvagyunk.
Jó legyen,de egy percel se később.
Okéé megigérjük odamentünk és nyomtunk egy puszit az arcáraa.
Jol van jolvan csak menjetek mert még a végén lekésitek a koncertet.
Oké sziasztok.
Beültünk a kocsiba és Ashley betett egy One Direction CD-t
***
 
Odaértünk a koncertre még 1 óra van a kezdésig.
Bementünk a csarnokba és csak mi voltunk még ott..
Urrr isten ott probálnak a szimpadon a srácok..mondta Ashley.
Odamentem Ashley-hez és a fülébe súgtam hogy.-Hallod nagyon jol néznek ki ezek a srácok.
Tudom mondtam hogy megéri eljönni.
Menjünk oda és köszönjünk nekik.-Mondta Ashley izgatottan.
Jolvan menjünk végülis mit veszíthetünk.
Odamentünk és mikor befejezték a dalt akkor köszöntünk nekik.-Sziasztok.
Sziasztok.-Mondták a srácok.
Nagyon imádunk titeket.De nyugi nem vagyunk olyanok hogy elkezdjünk ordibálni mint a többi rajongó.
Hát ennek őszintén örülünk mert,azt nem mondjuk hogy nem szeretjük a rajongóinkat de az ilyenek néha nagyon zavaróak.Srácok mondták mosolyogva
Ashley és én felmentünk a színpadra és bemutatkoztunk nekik.
Sziasztok Gina vagyok.Mindenkinek eggyesével bemutatkoztam.
Utánna ment Ashley.
Sziasztok Ashley vagyok.
Ő is mindenkinek eggyesével bemutatkozott.
Mikor Harry-nek mutatkoztam be akkor akkor valami furcsa érzést éreztem mert mikor odamentem bemutatkozni magáhozhúzott és átölelt.Asszem szerelmes lettem
Nah nemsoká kezdődik a koncert de ha vége van a hátsókijárathoz gyertek oda és elmegyünk elmegyünk bulizni.-Mondta Harry
Egymásra néztünk Ashley vel és mondtuk hogy.-Az jo lenne.
Nah sziasztok majd tombolunk itt az első sorba.Monduk viccelődve
Okéé sziasztok.
Lementünk a színpadról és mondtam Ashley nek hogy.-Menjünk már el wc-re még mielött elkezdődne a koncert
oké.
Elmentünk a WC-re és utánna megigazítottuk a hajunkat sminkünket.és kimentünk.Akkorra nagyon sok ember volt már ott.
De mi az első sorba furakodtunk.
Az elő dal amit énekeltek a Kiss You.
Velük eggyütt énekeltük..Nagyon joo a koncert
Utánna még olyan 10 zenét énekeltek és vége is lett a koncertnek.-Sajnáltuk mert nagyon jo volt de nem baj mert most meg megyünk velük bulizni.
Gyere Gina.-Mondta Ashley nagyon nagyon izgatottan.
Odamentünk a hátsóbejárathoz és arra a döntésre jutottunk hogy Harry-hez megyünk át bulizni.
De nekünk sajnos 3-ra otthon kell lennünk.
Ohh van még addig bőven időnk,Meg majd máskor is bulizhatunk.
Mivel ott volt a mi kocsink és a banda kocsija ezért ugy mentünk haza,hogy én és Harry a mi kocsinkal,Ashley meg ment a srácokkal.
Ashleyék elntek mi olyan 5 percre rá indultunk el.
Beültünk a kocsiba és Harryvel elkezdtünk beszélgetni.
Mondta Harry hogy nagyon szép lány
Én meg elpirultam.-Jaj hát köszönöm
Te te is nagyon helyes vagy.
Köszi.-Mosolygott
És ide is értünk Harryhez.
kiszáltunk az autóbol és odamentem Ashleyhez.
Harry-hez odamnet Louis és kérdezte,Hogy bejön neked Gina?
Hát Igen.Nagyon szép lány.
Na akkor sok sikert a csajozáshoz.
Maradjmá és ha én nem jövök be neki akkor mi van?
Az nem lehet a szemébe látni hogy bejössz neki.
Jol van,nah menj vissza mert még valamit megselytenek.
Oké én elhivok mindenki egy italra és addig ti beszélgessetek.
Jaj köszi.
Ugyan ezlegyen a legkevesebb.
Bement mindenki mi meg kinn maradtunk és sétáltunk a kertbe majd 1 órát elbeszélgettünk.
Harry átölelt és a Fülembe súgta hogy.- nagyon szép lány vagyok,és hogy járnák e vele.
Én is átöleltem és a fülébe súgtam hogy te is nagyon helyes vagy és igen járnék veled.
Harry mosolygott egy nagyot és adott az arcomra egy puszit,én meg vissza pusziltam.
Épp hogy adtam az arcára egy puszi kibált Zayn hogy gyertek már be!
Jolvan megyünk.
Várj egypicit húzott vissza Harry.-Elkérhetem a számod.
Persze 0620..........odadtam a számom és utánna én is elkértem a számát.0630......Köszi Nah de most már menjünk.
Mikor bementünk láttam hogy Ashley már egy kicsit be volt rúgva,odamentem és mondtam neki hogy.-Normáli vagy anyuék kinyírnak
Jaj nyugodj már le felhívtam őket és mondtam nekik hogy itt vagyunk Harryéknél és hogy holnap délután megyünk haza.
Az akkor ugy jo.
Gina koccintunk?.-Kérdezte Harry
Ahha,odamentem Harry-hez és amikor senkisem látott megcsokoltam.
 

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése