2013. március 17., vasárnap

7.fejezet.

Miután felmentem a szobámba elkezdtem  írni a házimat,Ash már addigra majdnem készen volt.
Ash lécci segíts az egyik feladatba,mert nagyon nem értem.
Jo egy pillanat  még nekem is csak egy feladat van utánna megyek.
Oké.
Csing-csing csörög a telefonom.Harry az.
Ash felveszem  a telefonom utánna jövök.
Szia Harry.-Mondtam neki szomorúan.
Szia szívem,mi bajod.-Kérdezte furán.
ÁÁ semmi csak nagyon hiányzol,és Ash meg tisztára magaalatt van.
Te is nagyon hiányzol nekem.Amúgy ennyire komoly a dolog Ashleyvel?
Hát igazábol csak az van hogy ő amióta van a bandátok beléd van zúgva és most mi ugye járunk,és én attol félek hogy valami kárt tesz magában-Mondtam neki rémülten.
Hát az nem jó.De nekem  te kellessz.
Te is nekem,nem azt mondtam hogy szakítsunk csak elmondtam hogy miért rossz a hangulatom.
Valahogyan majd megoldjuk.-Mondta Harry.
Van egy jó ötletem baby.-Mondta Harry titokzatosan.
Mond már nagyon várom.
Azt találtam  ki hogy a jövő héten elmennénk ketten a moziba,addig Ash-t átvinnénk a srácokhoz addig ők elvannak,és amikor  mi végeztünk átmegyünk hozzájuk és elkezdődik a party.
Az jó ötlet lenne.
Nah akkor te beszéld meg a srácokkal én meg megbeszélem Ash-el.
Jo jo.Nah szeretlek nagyon szia baby.
Szia,Nagyon szeretlek.-Mondtam  neki.
Letettem a telefont és mentem Ashley-hez hogy akkor megbeszéljem vele a jövőhetet.
Gyere Gina akkor megmutatom  hogy hogy  kell megcsinálni a feladatot.
Mingyárt csak mondani akarok valamit,gyere ide az ágyra.
Oké megyek.
Nah szóval az van hogy  most beszéltem Harryvel és azt beszéltük hogy jövőhéten ésn megy Harry elmegyünk  a moziba te addig valamelyik srácnál beszélgettek iszogattok,és amikor  mi végeztünk elmegyünk hozzátok és bulizunk.
Oké ez jól hangzik.
Nah  ez a beszéd hugocskám.
Nah de gyere akkor mutasd meg hogy hoy van az a házi.
Megmutatta hogy hogy kell megcsinálni,megcsináltam és átmentem a szobámba.
Bekapcsoltam a számítógépem és megnézem hogy mik az események twitteren.
Rámentem Harry adatlapjára és kivolt írva az adatlapjára hogy.-'Annyira jó vele lenn,mindennél jobban♥'
Én ezen egy nagyon nagyot mosolyogtam és azt hiszem hogy szerelmes vagyok de nagyon.
Gyerekek gyertek le vacsorázni.-Kiabálta fel apu a lépcsőn.
Egy pillanat.
Kimentem a szobámból beszóltam Ashnek hogy jöjjön vacsorázni.
Oké megyek.
Lementünk a konyhába és anyu megterített..
Ohh köszi anyu.-Mondtam neki mosolyogva.
Jaj hát ne köszönd,holnap  igy is te csinálod.
Oké ezt  megbeszéltük.
Melegszendvicset vacsoráztunk.

***

Vacsora  után..


Jaj anyu nagyon jollaktunk m0ondtuk egyszerre Ash.-el
Nah fölmegyek megfürdeni.-Mondtam anyunak.
Akkor már  én is megyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése