2013. március 27., szerda

11.fejezet.

/Ashley/


Egy ideje már beszélgettünk mikor szóltam a többieknek hogy elmegyek wc-re. Felmentem és bementem az első szobába  és találtam ott egy fürdőt.Mikor végeztem kimentem és valakinek nekimentem. Megfordult az illető és Harry állt velem szembe. Csak álltunk egymással szembe amikor ő vészesen közeledni kezdett felém. Megcsókolt amit nem utasítottam vissza. Csókunk csókolózásba alakult és Harry lerakott az ágyra és ő volt felül én pedig alul. Levette a pólóját és utána én következtem.
Harry ezt nem kéne.- mondtam és próbáltam kiszabadulni a kezei közül.
Nem érdekel. Kellesz itt és most.- mondta és levette rólam a pólómat.
Nyakamat kezdte csókolni miközben én az övét kezdtem kicsatolni. Gyors mozdulattal lerúgta magáról a nadrágot ami a földön landolt. Kikapcsolta a melltartómat és eldobta a szoba egyik sarkába. Kigombolta a nadrágomat és próbálta lehúzni kisebb-nagyobb sikerekkel. Én megfogtam és lerántottam magamról a nadrágot és már csak egy szál bugyiba ő pedig csak egy boxerbe. Ezen gyorsan váltott mivel lerántotta bugyimat és elkezdett dolgozni.
Sikítsd a nevem ha elélvezel.- mondta és egyre gyorsabban mozgatta a kezét.
Harry.-kiabáltam a nevét és abban a pillanatba elélveztem.
Most rajtam volt a sor. Fordítottunk a helyzeten én voltam most felül. Letéptem róla a boxerét és elkezdtem "dolgozni" Harryn.
Ashley.- kiabálta a nevemet és abban a pillanatba elélvezett.
Megfordított és megint én voltam alul. Szétrakta a lábamatcsak dolgozott dolgozott és ..........
Harry kérlek.- mondtam és ő ezen röhögött.
Belémhatolt ami fájt is. Egy könnycsepp folyt le az arcomon pedig nem vagyok már szűz. Harry észrevette és idehajolt hozzám. Adott egy csókot és a csípőjét elkezdte mozgatni. Minden egyes mozdulatánál erős fájdalmat éreztem.
Nem bírom.- mondtam és a szoba a mi nyögésünktől lett hangos.
Még egy kicsit.- mondta és egyszerre mentünk el.
Harry lihegve lefeküdt mellém. Adott még egy csókot és én mentem a fürdőbe lefürödni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése