2013. április 13., szombat

13.fejezet.

 /Ashley/

Hát felmehetünk ha annyira akarod.-mondtam neki.
Srácok felmegyünk mert ashley leakar feküdni mert nagyon fáradt.-Mondta Harry a srácoknak.
Oké menjetek csak sziasztok.
Felmentünk a szobába és Harry odajött hozzám és megycsokolt.
Persze megint nem tudtam neki ellenálni és én meg visszacsokoltam.
Lelökött Harry az ágyra és elkezdett tapizni meg folytatta a csókolást.
Harry benyult a bugyimba.-Jaj Harry most inkább ne,mondtam  neki.
De Ashley ne csináld ezt nagyon kívánlak.-Mondta Harry és csak folytatta.
Én lelöktem magamról és felkeltem az ágból és mondtam  Harrynek hogy elmegyek lefürödni.
Okémenj akkor.
Bementem a fürdőbe,kiengedtem a vizet és épp hogy levettem a ruháimat Harry benyitott.
Héé.-Mondtam Harrynek és bele "ugrottam"a fürdőkádba.
Jaj már Ashley mi van csak nem szégyenlősvagy előttem?.-Kérdezte Harry gúnyosan.
Jajj hát nem csak nekem fura még ez nagyon hogy aki az életemben a legjobban szerettem de komolyan a legjobban,most itt áll előttem és azt kéri hogy mutassam meg magam neki:).És ez nekem nagyon jól esik hogy te is ezt érzed.
Jaj Ashley nagyon cuki vagy.Mondta Harry.
Beülhetek mellég a fürdőkádba?-Kérdezte Harry.
Na gyere mostmár mert nagyon felizgattál!.-Mondtam neki kipirosodva.          
Levette a ruháját Harry és bejött mellém a sarokkádba..Mivel nagyon nagy a kád ezért elfértünk egymás mellett.
Harry hajat mosok.-Mondtam neki.
Lefeküdtem a kádba hogy bevizezzem a hajam és amikor ültem volna fel Harry rámfeküdt és megcsokolt.











Persze megint nem tudtam neki ellenálni és elkezdtünk csokolózni,de Harry nem elégedett meg a nyelvemmel ő szexet is akart.
Harry pont most itt a fürdőkádba.-Mondtam neki.
Miért ne itt vagyon jó lessz hidd el.-Mondta nekem és a két kezével lefogta a kezemet  kiszorította és elkezte csókolgatni a testemet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése